La Santa leverer

Etter en dag med litt uvær har vi hatt 2 strålende dager her nede. Folk storkoser seg og stemningen er fortsatt veldig god. Nesten alle gjør de treningsøktene en skal gjøre om dagen. Noen er i aktivitet hele tiden.

Folk melder seg på ting de ikke har gjort før,  og det syns vi er positivt at en tar noen utfordringer.

Noen er til og med oppe før frokost og trener. Da er det svømming som blir gjort.

Veldig mange spiller padletennis. Og vi kan se fremgang hos mange bare på et par dager. Mange spiller også squash. Også nytt for de fleste. Men konkurransen mellom personer er stor. Nesten alle går inn for å vinne mot medelever.

Gruppetimene her nede er godt representert av idrettsskoleelever. Og det er et bra variert program. Er en del harde økter som folk er med på. Vi lærere syns det er bra at mange også tar de tunge øktene og ikke bare letteste utvei.

Solsengene er flittig i bruk mellom øktene. En del imponerer på stupebrettet med triks.

Ellers så var det en gjeng som hadde minigolf konkurranse en kveld her. Mats stakk av med seieren etter en fantastisk avslutning med «hole in one»

Idrettskolen champion er jevn etter nye øvelser. Det er kun noen øvelser igjen no før vi kan få en vinner både på jente og guttesida.

Vi er kjempefornøyd med gjengen og den oppførselen de viser. Folk er smilende og blide. Og da er det kjekt å være på tur.

Videre ser vi frem til de siste dagene her på La Santa.

Se flere bilder fra Club La Santa på Idrettsskolens Facebookside

Les tidligere reisebrev: