Reisebrev nummer to La Santa

Da har La Santa treningen virkelig kommet i gang, elevene har boltret seg i aktiviteter som Fitness Pilates, Hula Hoop, Ultimate Abs, Release and Unwind og BodyAttack.

Solen skinner, svetten renner og de aller fleste har et smil om munnen. Under foam rolling timen var det litt tårer og grimaser, med det hører til.

Svein tok seg også en liten middagslur de siste 10 min av Stretch and Relax timen… Så kanskje han vant den Relax delen da. Knut og Sverre slo til med seier i Beach Volley turnering arrangert av Club La Santa, mens Jon og Kristian landa på en respektabel 3. plass.

Dagens konkurransetema på Idrettsskolen Goes International, Club La Santa Championship var Presisjon. 18 elever testet seg i tre ulike øvelser, putting, null løp og biljard. Konkurranseinstinktet kom godt frem i de fleste, og innsatsen var på topp. Dette var moro å være med på, og vi gleder oss til å se deltakelsen videre i uken.

Til slutt må det sies at konsekvensene av å tape i klumsing kan være alvorlige;)

Se flere bilder fra turen på Idrettsskolens Facebookside

Hilsen Team La Santa