Reisebrev #2 fra Playitas

Dagene går fryktelig fort når man har det bra på tur til det store utland. Vi kjører fremdeles på med 3 økter om dagen, og har siden forrige reisebrev gjennomført følgende økter; Body Attack (styrke/koordinasjon), Tennis x 2, Beachvolleyball x 2, fotball, minigolf, HIT Cx-works (styrke) og en økt med kampsport.

I tillegg har elevene fått muligheten til å selv bestemme innholdet i 2 økter, og da har mange valgt å benytte Playitas sitt meget bra fitness-senter til styrketrening.

Noen har også kjørt utholdenhetsøkter både inne og ute. Ellers har noen også valgt tennis eller badminton på disse øktene. I morgen tirsdag er det fotball, beachvolley og zumba som står på planen.

Været var upåklagelig på fredag og lørdag men i dag og i går har det blant elevene vært mindre fokus på å ligge i sola og bli brun, siden det har vært helt eller delvis overskyet og vært mye vind.

Vi lever et luksus-liv i forhold til mat, og har utallige valgmuligheter både til frokost, lunsj og middag. Noen synes det blir litt for mye trening, mens andre synes det er akkurat passe. Slik blir det vel når vi har 28 elever med forskjellige ønsker og behov.

Se flere bilder fra treningsleiren på Idrettsskolens Facebookside

Nå er det kun 2 hele dager igjen før vi snur nesa hjemover, og vi skal bruke tiden godt de dagene vi har igjen.

Svein/Ørjan