Ballsport februar 2017

Vi har kommet veldig godt i gang etter juleferien, og trøkket og stemningen i gruppa er fantastisk bra. Tida har blant annet blitt brukt til forberedelse til, og deltagelse på skolens Futsalturnering i slutten av januar. Laget gikk ikke videre fra grunnspillet, men skal ha ros for samhold, positivitet og humør.

Samme helga var det også sluttspill i volleyball-NM for videregående skoler, og mange av de som var med på dette var fra Ballsport-linja.  Det endte med tap i kvartfinalen og en 8-plass totalt av over 20 lag, noe som må sies å være helt ok.

Av aktiviteter vi ellers har hatt etter jul kan nevnes basketball, badminton, innebandy, ishockey/bandy og basistrening. Denne uka var vi i Kongsberg-hallen for å kjøre ishockey i en veldig bra ishall.

I dag har vi hatt en ressurstrenings-dag som innebar 1 økt løping (8,4 km) og en økt styrketrening med fokus på overkroppen.

Som dere ser på de videoene som er lagt ut er det ikke viktig å være så god, men at en tør å prøve og tar nye utfordringer med godt humør.

Svein